Lelaki Kacak

on Friday 13 April 2012

Sebenarnya aku jarang layan sangat video kat youtube ni. Banyak faktor yang menyebabkan aku tak layan, antaranya line internet yang sangat laju tahap bombastik sehingga kalah dengan siput babi, sibuk dengan rutin harian dan pelbagai lagi. Tapi sewaktu aku tengah jalan-jalan sambil menyelongkar blog si Titan ni, aku terjumpa plak entri pasal Facebook Zaman Dulu-Dulu.

Sebab aku tengah bosan + line internet stabil + dan ada waktu yang terluang, jadi aku layan juga video yang dibuat dengan usaha gigih seorang anak muda berbangsa Cina yang berjaya mengumpul kengkawan dia untuk menjayakan video klip ni.

Permainan Zaman Dulu-dulu, Facebook zaman dulu-dulu, Lelaki Kacak main permainan dulu-dulu


Bagi aku, kenangan seperti ini memang terbaik dan akan sentiasa terpahat dalam ingatan dan tak mungkin akan berulang kembali seperti korang replay video ni! Siapa yang tengok video ni, bagi aku dia seorang Lelaki Kacak. Jadi kalau nak jadi Lelaki Kacak, jom layan sama-sama.












#Si JinnyBoyTv ni juga ada buat banyak lagi video yang best-best. Kalau ada masa, korang bolehlah layan..

Share this entri with your school mates, ex school mates, ex college mates, colleagues to remind them how simple life was back then.

What was your generation like? O.o
Ranking: 5

Perhatian!

farishishak.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui ruangan komen di bawah mahupun komen melalui laman sosial facebook. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami. Artikel ini bermanfaat? Silakan SHARE. :)

{ 2 comments... read them below or add one }

  1. ramai gak ek guna template ni.haha..

    video tu dh ramai share tp baru skrg aku tgk. mmg klasik dan nostalgik..zmn skolah dlu mmg best!

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Memang banyak kenangan dalam video tu yang sama.. :)
    Bagus betul usaha dia buat video ni kan..

    ReplyDelete

 
Copyright © 2012 Realiti Fantasi | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO