Real Madrid lepas geram

on Monday 26 March 2012

MADRID – Tonggak Real Madrid, Cristiano Ronaldo dan Karim Benzema masing-masing meledak dua gol ketika membantu pasukan itu membelasah Real Sociedad 5-1 dalam aksi Liga Sepanyol kelmarin.

Kemenangan itu menyaksikan skuad Jose Mourinho berjaya menamatkan badi seri dalam dua perlawanan berturut-turut sebelum ini.

Selain Ronaldo dan Benzema, satu lagi gol Real semalam dijaringkan Gonzalo Higuain sekali gus membantu pasukan itu selesa mengutip 75 mata setakat ini.

Kemenangan Real tersebut begitu pun tidak disertai Mourinho di tepi padang.

Mourinho tidak dibenarkan berada di bangku simpanan semalam selepas diarahkan meninggalkan padang ketika pasukan itu seri 1-1 dengan Villarreal minggu lepas gara-gara mengkritik keputusan pengadil.

Dengan keputusan itu, Real kekal memiliki kelebihan enam mata di depan pencabar terdekat, Barcelona yang turut menang 2-0 ke atas Real Mallorca.

Kedua-dua gol kemenangan The Catalan diledak oleh penyerang sensasi, Lionel Messi.

– Reuters
Ranking: 5

Perhatian!

farishishak.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui ruangan komen di bawah mahupun komen melalui laman sosial facebook. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami. Artikel ini bermanfaat? Silakan SHARE. :)

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
Copyright © 2012 Realiti Fantasi | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO