GF BF Relationship | Menipu dalam hubungan percintaan

on Saturday 21 April 2012

Gf/Bf, Couple, Pasangan kekasih

Tidak kira sama ada anda dah berkahwin atau dalam perhubungan, penipuan boleh berlaku dimana-mana sahaja. Ia memang sukar untuk dipercayai apabila pasangan curang dibelakang kita, tidak setia dan lebih menyakitkan bila kita sendiri nampak depan mata. Jom tengok tips-tips ini mungkin dapat menolong anda.


She pulls away from you
Kalau sebelum ini GF anda seorang yang penyayang, manja, suka dibelai tapi sekarang nak dekat pun dah kena marah, apa lagi nak sentuh. Kerap bergaduh walaupn hal yang kecil. Tidak mahu lagi meluangkn masa untuk anda, ini petanda besar yang hubungan anda memang jelas ada masalah.

No time for u
GF/BF anda rasa gelisah bila anda cuba bertanyakan tentang perubahan dalam hubungan anda. Bila ditanya tentang perangai dia GF/BF anda marah dan tak nak mengaku. Nampak sangat kan?

New friends
GF/BF anda ada kawan lelaki baru. Kalau sebelum ini sesiapa ja kawan dia mesti si dia bagitau anda. Tp sekarang tidak lagi? Fikir sendri la. Anda patut tau jawapannya.

She picks fights
Kalau anda dan si dia asyik bergadoh n si dia pula sentiase nk menang ja walaupun dalam perkara-perkara yang kecik yg sebelum ini tidak penting pun diungkit. em u should know rite?

Anda dah Tak penting dalam hidup si dia
Bila GF/BF dah tidak meluangkan masa lagi untuk anda, ini adalah tanda hubungan anda akan tamat tidak lama lagi. Mugkin si dia dah jumpa orang baru dalam hidupnya.

GF/BF tak mahu meluangkan masa untuk family dan rakan anda
Biasanya jika hubungan seseorang itu di peringkat yang serius ( nak bertunang/berkahwin ) masa yang ada banyak dihabiskan untuk bakal family/friends yang rapat. Jika dia tak mahu lagi meletakkan diri dalam usaha untuk melihat orang-orang penting dalam kehidupan anda, mungkin dia sedang cuba untuk menarik diri daripada hubungan anda.

She dressup nicely but not to go out with you
Jangan terkejut jika dia berpakaian berbeza dari dia keluar dgn anda sebelum ni.Ini mungkin tanda yg si dia nk tarik perhatian org baru dlm hidupnya.

She never told u any details about her plans
Pasangan yang open minded selalunya mereka akn bagitau hari-hari mereka untuk berkongsi jadual mereka. Tapi jika dia enggan bercakap mengenai jadual dia, ini bermakna mungkin dia tak mahu anda tahu jadualnya.

She hides her phone
Baik GF/BF jika masing-masing sentiasa menghantar mesej selain anda tanpa membiarkan anda dekat dengan telefonnya ataupun bergayut pada tengah malam dari nombor-nombor yang tidak diketahui tanpa pengetahuan anda. Ini mungkin dia sedang cuba menyembunyikan seseorang daripada anda.

Pada aku baik laki ataupun perempuan kalau hubungan dah mula retak adalah lebih baik mencari jalan penyelesaian mengapa hubungan mula retak dan mengapa pasangan anda mula mencari orang lain..Gud luck k =)
Ranking: 5

Perhatian!

farishishak.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui ruangan komen di bawah mahupun komen melalui laman sosial facebook. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami. Artikel ini bermanfaat? Silakan SHARE. :)

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
Copyright © 2012 Realiti Fantasi | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO