SUARA GHAIRAH MEMBUATKAN AKSI CIUMAN LELAKI LEBIH 'HOT'...!!!

on Monday 2 April 2012

SEORANG lelaki boleh menjadi pencium terulung bila sang isteri juga memberikan kontribusi terhadap suasana hati sang pasangan lebih berghairah. Kini, saatnya wanita untuk bereksplorasi.

Menurut Kissingknowhow, ada hal-hal yang harus dipersiapkan wanita saat berciuman dengan lelaki, seperti:


  • Atur pernafasan

Ketika mulai mencium bibir pasangan, Anda harus meningkatkan kelajuan pernafasan. Teknik ini memastikan dia mampu menghidupkan perasaan dan Anda pun menikmati gaya bercintanya.

  • Suara ghairah

Anda dapat meningkatkan ghairah pasangan saat berciuman dengan mengeluarkan suara yang penuh keghairahan. Anda dapat mendesah atau mengerang, serta memperlihatkan ekspresi wajah senang. Ini adalah cara sederhana untuk belajar membuat seorang lelaki merasa tenang saat melancarkan aksi ciuman “hot”.

  • Manjakan ereksinya

Lelaki cenderung mudah untuk ereksi ketika berciuman. Kerananya, Anda dapat menggosok Mr P-nya untuk aksi ciuman lebih panas.

Selain itu, Anda boleh mainkan lidah yang membuatnya tenang ketika berciuman. Tapi, Anda jangan lupa untuk melempar kalimat pujian saat pasangan ingin menciumi bibir Anda yang basah. Hasilnya, si dia tertarik melakukan aksi ciuman lagi dan lagi.

Ranking: 5

Perhatian!

farishishak.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui ruangan komen di bawah mahupun komen melalui laman sosial facebook. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami. Artikel ini bermanfaat? Silakan SHARE. :)

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
Copyright © 2012 Realiti Fantasi | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO