4 Posisi Berasmara Terbaik Untuk Lelaki

on Monday 2 April 2012

Kepada Anda yang baru bernikah, berbulan madu menjadi agenda dalam mengungkapkan kenikmatan seks yang sebenarnya. Selain membantu menghangatkan hubungan, seks juga membantu untuk mengenali satu sama lain dan saling menikmati keintiman.

Bagi lelaki, ada beberapa posisi seks yang menguntungkan, dan tentu nikmat bagi pasangannya. Bahkan ada beberapa posisi yang mungkin belum pernah Anda cuba sebelumnya.

Dating Tips mengesyorkan beberapa posisi terbaik bagi lelaki, yang mungkin dapat menjadi inspirasi bagi pasangan baru untuk melakukannya malam ini.


  • Penetrasi dari belakang

Penetrasi dalam merupakan hal yang diinginkan lelaki daripada seks. Isteri membongkok ke depan dengan bertekuk lutut dan menapak pada kedua telapak tangan, saat penetrasi ke dalam Miss V.

Pada posisi ini, suami dapat melakukan apa saja. Meramas payudara, memainkan puting atau klitoris isteri. Bahkan isteri dapat menambah kenikmatannya dengan mendorong bokong jauh ke belakang. Ini dilakukan untuk mencapai penetrasi yang lebih dalam.

  • Gaya misioner dengan kedua kaki isteri diangkat tinggi

Posisi lain untuk penetrasi yang dalam. Alih-alihkan gaya misioner yang standard, gaya misioner dengan kedua kaki isteri diangkat tinggi dan disandarkan pada bahu suami, menjanjikan penetrasi yang dalam dengan sensasi ekstra.

Bonusnya lagi, sambil bercinta, Anda dan pasangan dapat melihat wajah masing-masing.

  • Revolusi baru gaya misioner

Isteri berada di hujung ranjang dengan satu kaki menjulur ke lantai, sementara suami dengan posisi tidur mendakap tubuh isteri di atasnya dengan satu kaki menjulur ke lantai dan satu kaki menekuk di ranjang.

Dengan posisi ini, suami dapat menghujam Miss V lebih dalam dan menyebarkan rasa sensasi bagi masing-masing. Posisi ini sesuai dengan bentuk tubuh lelaki yang besar.

  • Gaya menunggang terbalik

Istri mengangkangi suami tapi dengan posisi menghadap ke belakang, jadi suami hanya melihat punggung dan bokong isteri.

Isteri dapat menempatkan tangannya pada lutut suami untuk membantu mengangkat bokong dan menunggangi Mr P secara terbalik. Lakukan gerakan secara perlahan agar tidak membuat Mr P tertekuk lebih jauh.

Ranking: 5

Perhatian!

farishishak.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui ruangan komen di bawah mahupun komen melalui laman sosial facebook. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami. Artikel ini bermanfaat? Silakan SHARE. :)

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
Copyright © 2012 Realiti Fantasi | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO