Captain Fantastic Faster Than Superman Spiderman Batman Wolverine Hulk And The Flash Combined

on Saturday 7 April 2012


GLASTONBURY, KOMPAS.com - Seorang remaja berusia 19 tahun secara rasmi mengganti namanya menjadi Captain Fantastic Faster Than Superman Spiderman Batman Wolverine Hulk And The Flash Combined, atau jika diterjemahkan menjadi Kapten Fantastik Lebih Cepat Daripada Superman Spiderman Batman Wolverine Hulk Dan The Flash Digabungkan. Remaja berasal Glastonbury, Inggris, itu sebelumnya bernama George Garratt.

Harian The Telegraph memberitakan, anak itu menggunakan layanan online untuk mengubah namanya secara rasmi dengan membayar 20 dollar AS Nama baru, yang dia anggap terpanjang di dunia itu, membuat neneknya marah dan tak mahu lagi bicara dengannya.

”Aku ingin nama yang unik dan memutuskan bertema superhero,” kata George atau sekarang, Captain Fantastic, soal pilihannya.(UPI/WAS).

Ranking: 5

Perhatian!

farishishak.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui ruangan komen di bawah mahupun komen melalui laman sosial facebook. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami. Artikel ini bermanfaat? Silakan SHARE. :)

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
Copyright © 2012 Realiti Fantasi | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO